Подкатегория 1
Подкатегория 2
Подкатегория 3
Подкатегория 4
Подкатегория 5
Подкатегория 1
Подкатегория 2
Подкатегория 3
Подкатегория 4
Подкатегория 5
Подкатегория 1
Подкатегория 2
Подкатегория 3
Подкатегория 4
Подкатегория 5
Подкатегория 1
Подкатегория 2
Подкатегория 3
Подкатегория 4
Подкатегория 5
Подкатегория 1
Подкатегория 2
Подкатегория 3
Подкатегория 4
Подкатегория 5
Головна » Статті |
Всього матеріалів в каталозі: 100 Показано матеріалів: 91-100 |
Сторінки: « 1 2 ... 8 9 10 |
Психологічні поради вчителю |
Психологічні поради вчителю |
"Моя робота - це суцільний конфлікт!", - такою фразою часто розпочинається день директора школи |
У
гострій стресовій ситуації не слід приймати ніяких рішень. Виключення
складають стихійні лиха, коли мова йдеться про порятунок самого життя. |
Психологічні поради щодо виховання дітей з "групи ризику" |
За Принципами Декларації прав дитини |
Цей наказ написав великий і мудрий педагог В.О.Сухомлинський |
«Найголовнішим у вихованні має бути особистість безпосереднього вихователя, який віч на віч знаходиться з учнями. Вплив особистості педагога на молоду душу становить ту силу, яку не можна замінити ні підручниками, ні моральними повчаннями, ні системою покарань і заохочень. Важливе значення має дух закладу, але цей дух живе не серед стін, не на папері, а в характері більшості вчителів і від них переходить у характер вихованців». К.Д.Ушинський |
З незапам'ятних часів люди використовували історії як засіб виховного
впливу. Вони особливо добре підходили для цієї мети і були тією ложкою
меду, яка підсолоджувала і робила цікавою навіть саму гірку мораль, яку
не завжди можна зрозуміти одразу, іноді вона прихована і являє собою
тільки натяк. Будь-яка притча несе в собі величезне значення й змушує
людей задуматися про різноманітні сторони свого життя і свої вчинки. Джерело http://turbobit.net/xcjsyt712eod.html |
Майбутнє сучасних дітей неможливо уявити без комп’ютерів. Водночас, як показують новітні дослідження, комп’ютери погіршують результати навчання школярів. Як знайти золоту середину? |