Наши новости
Категория 1

----------
----------
----------
----------
----------

Категория 2

----------
----------
----------
----------
----------

Категория 3

----------
----------
----------
----------
----------

Календарь
{calendar}
Популярные статьи
    {topnews}
Архив новостей
{archives}
Наш опрос
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 24
На webo4ka.ru вы найдете новейшие и лучшие шаблоны для ucoz, скрипты для ucoz, новейшие базы SEO и многое другое


Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник

Принципи роботи з неблагополучними сім'ями

1. Не звинувачувати сім'ю.

2. Здійснювати індивідуальний підхід.

3. Підтримувати постійний контакт із сім'єю впро­довж тривалого часу

4. Правильно будувати взаємини між сім'єю та вчителем.

5. Поважати членів сім'ї.

6. Орієнтуватися на позитивний потенціал сім'ї, на її здатність до самовдосконалення.

7. Гнучко залучати широкий спектр методів і прийомів у роботі вчителя-вихователя.

Процес налагодження взаємодії з батьками ефек­тивний за дотримання педагогом психолого-педагогічних правил. До них належать:

використання заходів, спрямованих на підвищення авторитету батьків. У спілкуванні з батьками слід уникати категоричного тону, який може спровоку­вати образи, роздратування. Нормою мають стати стосунки, засновані на взаємоповазі;

педагогічний такт, неприпустимість необережного втручання в життя сім' ї.

Класний керівник — особа офіційна, але за специфікою своєї роботи може стати свідком стосунків, які приховуються від сто­ронніх. Якою б не здавалася йому сім'я, учитель повинен бути тактовним, ввічливим, інформацію про сім'ю використовувати лише для допомоги батькам у вихованні дитини;

  життєстверджувальний, мажорний настрій при вирішенні проблем виховання, опора на позитивні риси дитини, орієнтація на успішний розвиток особистості. Формування особистості дитини передбачає подо­лання труднощів, протиріч у її житті. Важливо, щоб це сприймалося як вияв закономірностей розвитку (нерівномірність, стрибкоподібний характер, причинно-наслідкова зумовленість, вибіркове ставлення дитини до виховних впливів), тоді складнощі, про­тиріччя, несподівані результати не викликатимуть розгубленості у педагога.

Народна педагогіка

«Удома й стіни допомагають», «Скрізь добре, але вдома найкраще», «Нащо клад, коли в сім'ї лад» (ро­динне тепло); «Як батьки дружненькі, то й діти чем­ненькі», «Хороші діти — це честь батька й матері» (вихователь).
Категорія: Я - класний керівник | Додав: svitlana (25.10.2012)
Переглядів: 516 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]