Подкатегория 1
Подкатегория 2
Подкатегория 3
Подкатегория 4
Подкатегория 5
Подкатегория 1
Подкатегория 2
Подкатегория 3
Подкатегория 4
Подкатегория 5
Подкатегория 1
Подкатегория 2
Подкатегория 3
Подкатегория 4
Подкатегория 5
Подкатегория 1
Подкатегория 2
Подкатегория 3
Подкатегория 4
Подкатегория 5
Подкатегория 1
Подкатегория 2
Подкатегория 3
Подкатегория 4
Подкатегория 5
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник |
v Вивчення стосунків учителів з учнями. v Вивчення рівня сформованості професійних педагогічних якостей учителів. v Вивчення рівня сформованості специфічних педагогічних якостей учителів. v Вивчення ступеня дотримання вчителями педагогічного такту у спілкуванні з учнями. v Вивчення ступеня дотримання вчителями педагогічної принциповості в оцінюванні поведінки, знань, умінь і навичок учнів. v Вивчення ступеня участі вчителів у профілактичній роботі з «важкими» учнями. v Анкетування учнів на тему «Ви і Ваші вчителі». v Анкетування вчителів на тему «Ви і Ваші учні». v Проведення малої педради «Шляхи вдосконалення роботи вчителів з профілактики порушень дисципліни і підвищення успішності учнів» (за матеріалами анкетування). v Збори учнів та вчителів на тему «Дружні стосунки - одна з найголовніших умов дисципліни та успішного навчання» (за матеріалами анкетування). v Збори учителів і батьків на тему «Про спільну роботу з профілактики відхилень у поведінці та зниження успішності учнів». v Обговорення з учителями (колективно або Індивідуально) стану успішності учнів та дисципліни на заняттях.
v Індивідуальна робота з учителями, які припускаються відхилень від педагогічних вимог у навчально-виховному процесі.
| |
Переглядів: 681 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всього коментарів: 0 | |