Подкатегория 1
Подкатегория 2
Подкатегория 3
Подкатегория 4
Подкатегория 5
Подкатегория 1
Подкатегория 2
Подкатегория 3
Подкатегория 4
Подкатегория 5
Подкатегория 1
Подкатегория 2
Подкатегория 3
Подкатегория 4
Подкатегория 5
Подкатегория 1
Подкатегория 2
Подкатегория 3
Подкатегория 4
Подкатегория 5
Подкатегория 1
Подкатегория 2
Подкатегория 3
Подкатегория 4
Подкатегория 5
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник |
У категорії матеріалів: 17 Показано матеріалів: 11-17 |
Сторінки: « 1 2 |
Одним
з істотних недоліків традиційної виховної системи є те, що цілі
виховання задаються і визначаються зовнішніми чинниками, обставинами,
навіть муніципальними умовами, але ніяк не тим кого безпосередньо
виховують. Тому в даний час з особливою гостротою встає питання про
перегляд ефективності педагогічних технологій саме з точки зору
наявності в них елементів, орієнтуючих учнів на самостійну постановку
цілей виховання, що стає органічною складовою частиною освіти
підростаючого покоління. |
Головне завдання роботи класного керівника з батьками — забезпечувати єдність вимог до виховання учнів з боку сім'ї та
вчителя, створювати нормальні умови для домашнього навчання дітей,
спрямовувати виховну діяльність сім'ї. |
|
На допомогу класним керівникам |
Робота класного керівника з проблемними сім'ями |
«Найголовнішим у вихованні має бути особистість безпосереднього вихователя, який віч на віч знаходиться з учнями. Вплив особистості педагога на молоду душу становить ту силу, яку не можна замінити ні підручниками, ні моральними повчаннями, ні системою покарань і заохочень. Важливе значення має дух закладу, але цей дух живе не серед стін, не на папері, а в характері більшості вчителів і від них переходить у характер вихованців». К.Д.Ушинський |
З незапам'ятних часів люди використовували історії як засіб виховного
впливу. Вони особливо добре підходили для цієї мети і були тією ложкою
меду, яка підсолоджувала і робила цікавою навіть саму гірку мораль, яку
не завжди можна зрозуміти одразу, іноді вона прихована і являє собою
тільки натяк. Будь-яка притча несе в собі величезне значення й змушує
людей задуматися про різноманітні сторони свого життя і свої вчинки. Джерело http://turbobit.net/xcjsyt712eod.html |