Подкатегория 1
Подкатегория 2
Подкатегория 3
Подкатегория 4
Подкатегория 5
Подкатегория 1
Подкатегория 2
Подкатегория 3
Подкатегория 4
Подкатегория 5
Подкатегория 1
Подкатегория 2
Подкатегория 3
Подкатегория 4
Подкатегория 5
Подкатегория 1
Подкатегория 2
Подкатегория 3
Подкатегория 4
Подкатегория 5
Подкатегория 1
Подкатегория 2
Подкатегория 3
Подкатегория 4
Подкатегория 5
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Поради психолога |
У категорії матеріалів: 12 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
В
педагогічному обігу нещодавно з’явився новий термін: „діти-індіго”. В
українській педагогічній науці він широко не використовується. Хоча на
заході ряд вчених у галузі психології, педагогіки, філософії та
мистецтва серйозно розглядають проблему взаємодії з дітьми-індіго на
різних рівнях: побутового спілкування, навчання, розвитку мистецьких
здібностей тощо. |
Не
секрет, що в наш неспокійний час небезпеку втратити нормальна
психологічна рівновага досить велика. Тим більше, якщо робота пов'язана
із значними інформаційними перевантаженнями. Для того, щоб не втратити
остаточно душевну рівновагу, досвідчені люди пропонують декілька
нескладних рад, які, ми упевнені, допоможуть вам з честю вийти з
поєдинку із стресом. |
Дисципліна
– це умова, засоби й результат виховання, вона потребує зустрічних
зусиль. Головною умовою дисциплінованої поведінки учнів є доброзичливі
відносини між учителями і дітьми. |
Дисципліна
– це умова, засоби й результат виховання, вона потребує зустрічних
зусиль. Головною умовою дисциплінованої поведінки учнів є доброзичливі
відносини між учителями і дітьми. |
Психологічні поради вчителю |
Психологічні поради вчителю |
Психологічні поради вчителю |
Психологічні поради вчителю |
Психологічні поради вчителю |
"Моя робота - це суцільний конфлікт!", - такою фразою часто розпочинається день директора школи |